Aktuality z naší expedice - jaro/léto 2017
Nejprve musíme poděkovat za Vaše objednávky. Děláme maximum,
aby byly všechny objednávky co nejdříve odeslány. Chápeme, že včasný termín
odeslání je nyní důležitější než kdykoliv jindy. Celý náš tým se snaží, aby byly
objednávky co nejdříve vyřízeny.
Prosíme tedy o shovívavost a pokud je to možné, upřednostněte emailovou
komunikaci. Telefon je v těchto dnech plně vytížen a vůbec se nám nedaří vyřídit
všechny Vaše hovory. E-maily řešíme po celý den a odpovíme Vám nejpozději do 2
pracovních dnů.
V posledních dnech nám bohužel u některých položek narůstá dodací doba, jelikož čekáme na doskladnění od dodavatelů.
Objednávky se běžně expedují do 2 - 3 dnů od objednání, občas ale v nárazech nám trvá expedice i 4 - 5 dnů, v nejhorším případě i týden.
Tímto Vám děkujeme za projevenou důvěru a trpělivost, Chápeme, jak je důležité, aby jste měli potřeby na včelaření doma včas, a ještě jednou se omlouváme za nedostatky v komunikaci.
Jak to u nás ve skladech aktuálně vypadá?
Kolem oběda nám obvykle dochází místo na nákladové rampě, odkud zásilky odváží kurýr PPL. Obvykle i 2x nebo 3x denně.
Domů pak odcházíme okolo 18:00 - 19:00, kde pokračujeme odpověďmi na vaše e-mailové dotazy.