Aktuality z naší expedice - jaro/léto 2017

Nejprve musíme poděkovat za Vaše objednávky. Děláme maximum, aby byly všechny objednávky co nejdříve odeslány. Chápeme, že včasný termín odeslání je nyní důležitější než kdykoliv jindy. Celý náš tým se snaží, aby byly objednávky co nejdříve vyřízeny.

Prosíme tedy o shovívavost a pokud je to možné, upřednostněte emailovou komunikaci. Telefon je v těchto dnech plně vytížen a vůbec se nám nedaří vyřídit všechny Vaše hovory. E-maily řešíme po celý den a odpovíme Vám nejpozději do 2 pracovních dnů.

V posledních dnech nám bohužel u některých položek narůstá dodací doba, jelikož čekáme na doskladnění od dodavatelů.

Objednávky se běžně expedují do 2 - 3 dnů od objednání, občas ale v nárazech nám trvá expedice i 4 - 5 dnů, v nejhorším případě i týden.

Tímto Vám děkujeme za projevenou důvěru a trpělivost, Chápeme, jak je důležité, aby jste měli potřeby na včelaření doma včas, a ještě jednou se omlouváme za nedostatky v komunikaci.

Jak to u nás ve skladech aktuálně vypadá?

Den začínáme v brzkých ranních hodinách vykládkou zboží. Na obrázku výše je vykládka kamionu od německého dodavatele.


Vše se uloží do hlavního skladu jako tyto medomety Lysoň. Na expedici se převezou kusy, které jsou ten den odesílány zákazníkům.


Kolegyně z expedice mezitím začínají balit Vaše objednávky. Ve skladu je touto dobou spíše bludiště.



Kolem oběda nám obvykle dochází místo na nákladové rampě, odkud zásilky odváží kurýr PPL. Obvykle i 2x nebo 3x denně.


Do toho všeho začínáme balit velké "paletové" zásilky.


Občas je palet tolik, že si objednáme rovnou dva nákladní vozy a zásilky balíme přímo na příjezdové ploše.


No a občas je nám ve stávajících prostorech opravdu těsno. Takto to u nás vypadá obvykle v pondělí, protože připravujeme zásilky i o víkendu.


Domů pak odcházíme okolo 18:00 - 19:00, kde pokračujeme odpověďmi na vaše e-mailové dotazy.